מבצע מתוק
לראות, לטעום ולהתרגש.
ריגושים
340  270 ש"ח  

דף הבית >> מאמרים >> שוקולד ובריאות
שוקולד ובריאות          
 
                                                   שוקולד בריא ללב

 לפעמים חלומות מתגשמים !
כן...כן...עפ"י מחקרים שנערכו לאחרונה,נמצא ששוקולד- המאכל האהוב על כולנו הוא לא רק נחשק וטעים,אלא גם בריא.
בעשור האחרון,מתברר יותר ויותר ששוקולד משופע ביתרונות בריאותיים רבים,כל עוד צורכים ממנו במידה.
ב
שורה של מחקרים שנערכו בארה"ב ואירופה,ופורסמו במספר כתבי עת, נמצא כי אכילת שוקולד עשויה להעלות את רמת החומרים נוגדי החימצון(אנטי-אוקסידנטים)בדם,ולהקנות הגנה ללב.
חשיבות האנטי אוקסידנטים היא במעורבותם בהורדת רמת הרדיקלים החופשיים בדם,התורמת להקטנת השפעתם השלילית(של הרדיקלים) על הגוף,כגון הזדקנות תאים,התפתחות סרטן ומחלות לב וכלי דם.
התזונאים מסכימים כי איכויותיו של הקקאו,תורמות למלחמה בנזקי חימצון הפוגעים בתפקוד הגוף,ומאיצים תהליכי הזדקנות.
השוקולד מכיל ריכוז גבוה של נוגדי חימצון מסוג פלבונואידים הידועים כבעלי השפעה מיטיבה על כלי הדם.
הוא משפר את זרימת הדם,ומפחית את הסיכון ליצירת קרישי דם. שני תהליכים חשובים אלו מסייעים במניעת אוטם שריר הלב ושבץ.
החוקר קארל קיין מאוניברסיטת קליפורניה,אומר שקקאו פועל כמו מנה קטנה של אספירין המסייע בהפחתת קרישת דם.
הקקאו מסייע לכולסטרול "הטוב" במלחמתו בכולסטרול "הרע". יש בו שורה של מינרלים התורמים לפעילות מוחית מבורכת ולמלחמה בעייפות.
כמו כן נמצא כי התאוברומין מסוגל לעצור שיעול עיקש בכך שהוא מדכא את פעילות העצב התועה ,והוא טבעי יותר מטיפולים אחרים.
הוא נמצא יעיל יותר פי 3 בהשוואה לחומר הקודאין הנמצא בתרופות נגד שיעול.
אבל הכי חשוב- בריאות הנפש! וגם כאן,לשוקולד תרומה לא מבוטלת.
בשוקולד תרכובות של אמינים ביוגנים המשפיעים לטובה על מצב הרוח ודכאון.
שוקולד הוא כמו חבר טוב המנחם בשעות קשות.אכילת שוקולד מעודדת את הפרשת הורמון הסטרונין-הורמון האושר-הגורם לתחושת אופוריה,רוגע וסיפוק.
בקיצור,שוקולד עושה לנו טוב על הנשמה,והמסקנה ברורה- מנה יומית של שוקולד מומלצת לגוף ולנשמה!!

*המידע נלקח ממספר מאמרים שהתפרסמו באינטרנט,ואינו מהווה תחליף להמלצת רופא.

                                                         שוקולד ונשים  

חוקרים איטלקיים מצאו כי נשים הנוהגות לאכול שוקולד באורח קבוע,מדווחות על חיי מין מספקים מאלו
שאינן צורכות אותו.
במחקר שערך ד"ר אנדראה סלוניה השתתפו 153 נשים, שמלאו שאלונים בנושאים של תפקודים מיניים סטנדרטים.
תוצאות המחקר הראו כי התפקוד המיני והתשוקה המינית נמצאו גבוהים יותר באופן משמעותי בקרב"אוכלות השוקולד".
אך מסתבר שהקשר בין נשים ושוקולד לא מתחיל ונגמר בחיי המין.
שוקולד מכיל מגנזיום,ומחסור ביסוד זה,קשור לתופעות הנלוות לתסמונת קדם מחזור.התנודות ברמות ההורמוניםלפני מחזור,גורמות לתשוקה לשוקולד.
עפ"י מחקר שנערך בארה"ב בין השנים 1996-2000,בהשתתפות 2000 נשים בהריון,נמצא שיש קשר בין
צריכת שוקולד,לבין ירידה בסיכון לרעלת הריון.
מחקר שפורסם בפינלנד בשנת 2004,מצביע על קשר בין אכילת שוקולד בזמן הריון לבין לידה של תינוקות חייכנים ושמחים.
עפ"י המחקר,נראה כי תינוקות של נשים שאכלו שוקולד מדי יום בזמן ההריון,נמצאו כחצי שנה לאחר הלידה,כאקטיביים ומרוצים יותר מהקורה סביבם,בשלב זה של חייהם.

ואנחנו ב'פרלינה' אומרים: ב- ר- ו- ר !!!


Go Back  Print  Send Page

שירות לקוחות
והזמנות 
03-9523575



אזורי
משלוח



        תרומה 
       לקהילה

הצטרפו לפייסבוק



פרלינה  -  זרי  שוקולד  מעוצבים, מתנה שאוהבים לתת ולקבל!
להזמנת זר מתוק טל.03-9523575    
                                                          מדיניות | מפת האתר | תרומה לקהילה| אזורי משלוח | מאמרים | צור קשר | קישורים
          כל הזכויות שמורות לפרלינה                     
לייבסיטי - בניית אתרים