מדיניות משלוחים
דף הבית / מחירון משלוחים / מדיניות משלוחים
מינימום הזמנה למשלוח- 170 ש”ח (לא כולל עלות המשלוח ולא כולל תוספות).
הזמנות יוצאות במשלוחים בשעות הפעילות של החברה, לרוב, באזור המרכז.
במקרה שתתקבל בקשה למסירת משלוח שלא בשעות הפעילות, החברה רשאית לדרוש תוספת עבור דמי המשלוח,
או לדחות את הבקשה על פי שיקול דעתה.
עלויות המשלוח משתנות בהתאם ליעדים (ראו מחירון משלוחים).
מרבית הזרים והמארזים המוצעים באתר, נמצאים במלאי ומוכנים למשלוח. ניתן לבצע הזמנה דרך האתר 24 שעות ביממה במשך כל השבוע.
משלוחים יוצאים מספר פעמים ביום מהסטודיו בראשל”צ. בכל מקרה, זמן אספקת המשלוח, יתואם עם אישור ההזמנה.
משלוחים באזור המרכז, תל-אביב וגוש דן, ראשל”צ והסביבה יגיעו תוך כ – 5-4 שעות(אלא אם נתבקשנו אחרת).
ככל שהמרחק מראשל”צ הולך וגדל, כך יגדלו גם טווחי הזמנים.
משלוח היוצא מראשל”צ לישובים הנמצאים מחוץ לאזור המרכז, יגיע ליעדו בתוך 2-4 ימי עסקים בדרך כלל.
הזמנה אשר תתקבל במערכת האתר עד שעה 14:00 תסופק באותו היום, אלא אם צויין מועד מסירה אחר.
הזמנה אשר תתקבל במערכת האתר אחרי שעה 14:00 תסופק ביום העסקים הבא אלא אם צויין מועד אחר.
ימי שישי וערבי חג מתקבלות הזמנות עד שעה 12:00 והן תמסרנה במשך היום(אלא אם צויין אחרת), עד כשעה לפני כניסת השבת/החג.
ראשון לציון והסביבה הקרובה: הזמנות שיתקבלו במערכת האתר עד 17:00, יחולקו באותו היום (אלא אם צויין אחרת), עפ”י שיקול דעתה של החברה.
בימים עמוסים כמו ימי חג/ ימים מיוחדים (כמו ולנטיין) או בימים שמזג האויר סוער, אין ביכולתנו להתחייב למועדי מסירה, כבימים רגילים.
מומלץ לברר איתנו טלפונית מועד מסירה.
ימי עסקים מוגדרים ימים א-ה.
אנו עושים את המיטב להענות לבקשותיכם. אם חשובה לכם שעת מסירת הזר, בררו איתנו טלפונית, ואנו נעשה כמיטב יכולתנו לעמוד בלוח הזמנים.
על מנת שמשלוח יגיע ליעדו, עליכם ובאחריותכם למסור את הפרטים למשלוח המוצר כנדרש בטופס הזמנה, והפרטים צריכים להיות מדויקים ומפורטים.
זכרו: כל פרט יסייע לשליח במסירת הזר/מתנה.
במידה ודרוש תאום מיוחד למסירת המשלוח יש לציין זאת בהזמנה או ליצור אתנו קשר טלפוני.
במידה ונתבקש לשנות את מען המסירה לאחר שהמשלוח יצא מאיתנו, או שהכתובת שניתנה לנו שגויה, או פרט אחר שגוי,
או שאין מי שיקבל את המשלוח, יחוייב המזמין בעלות משלוח נוספת, בהתאם ליעד המבוקש.
במידה והשליח הגיע ליעד, והנמען/ המקבל אינו שם, אנו נוהגים באחת או יותר מהדרכים הבאות:
משאירים את המשלוח אצל שכן ומיידעים את המקבל על כך.
יוצרים קשר טלפוני עם המקבל, ומשאירים את המשלוח במקום המוסכם עליו.
אם אין קשר טלפוני עם המקבל, אנו יוצרים קשר עם המזמין ומתייעצים איתו כיצד לנהוג.
אנו לא נוהגים להשאיר משלוח ליד מפתן הדלת, אלא אם נאמר לנו מפורשות.
אנו עובדים עם צוות שליחים אדיבים ואחראיים, המודעים לזהירות והעדינות המתבקשת בטיפול במתנה שהזמנתם,
ועושים כל מאמץ, על מנת שהמתנה תגיע ליעדה, כפי שיצאה מאיתנו.
WhatsApp us