משלוחים מהירים!
עד הבית לרוב חלקי הארץ

שאלות ותשובות של גולשים

כיצד מבצעים הזמנה?

כל שעליך לעשות הוא לבחור מוצר (לכל מוצר יש שם), ואחר כך לבחור באחת מהאפשרויות:

להזמין ישירות דרך אתר האינטרנט שהינו מאובטח, ידידותי ונוח לשימוש. הזמנות דרך האתר מתבצעות 24/7.

או בהזמנה טלפונית 03-9523575, ונעזור לכם בבחירת המתנה הרצויה עבורכם.

מוקד ההזמנות הטלפוני פעיל בשעות 08:30 -18:00.

האם יש מינימום הזמנה?

כן. מינימום הזמנה למשלוח 100 ₪, לא כולל דמי משלוח, ולא כולל תוספות.

ישנם מוצרים בהם מצויין מינימום הזמנה לפי כמות (מצויין בפרטי המוצר),

לרוב מדובר במוצרים מיוחדים לחגים, או במתנות אישיות ממותגות.

הזמנות מתחת ל-100 ₪ יחוייבו בתוספת 15 ₪ נוספים לדמי המשלוח הנקובים.

 

מתי יגיע המשלוח שהזמנתי?

המשלוחים יוצאים כל יום מהסטודיו בראשל"צ, ונמסרים ביום ההזמנה (אלא אם התבקשנו אחרת).

פיזור המשלוחים מתבצע במהלך היום במספר סבבים.

על מנת למנוע אי נעימויות מומלץ לבדוק עם נציג שלנו את מועד המסירה המשוער.

חשוב לציין שבימים עמוסים כמו :חגים, וולנטיין וט"ו באב ובימי גשם אין ביכולתנו לעמוד בלוחות הזמנים,

וצפויים עיכובים במסירת הזרים.

מה אתם עושים כאשר המקבל אינו בכתובתו?

במידה והשליח הגיע לכתובת והמקבל לא נמצא, השליח יפעל באחת משתי הדרכים:

מסירה לשכן ועידכון המקבל על כך, או השליח יתאם טלפונית עם המקבל היכן ניתן להשאיר את המשלוח.

בכל מקרה אנו לא משאירים את המשלוח ליד מפתן הדלת.

אופציה נוספת: במידה ואינך יודע בוודאות אם מקבל המתנה נמצא בכתובת בשעה מסויימת, אנו מתקשרים ומתאמים איתו את המסירה, מבלי לחשוף את פרטיך, כדי לא לפגוע בגורם ההפתעה.

במידה והמשלוח יוחזר  לסטודיו ויישלח שוב במועד אחר, נאלץ לגבות דמי משלוח נוספים.

האם ניתן להגיע ולאסוף את המוצר שהזמנתי?

בהחלט כן. ניתן להגיע ולאסוף את המוצר שהזמנת, בשעות הפעילות של הסטודיו ובתאום איתנו.

יש לציין זאת בעת ההזמנה, ויש לבצע את ההזמנה מראש, או לוודא שהסידור מוכן ונמצא במלאי.

האם ניתן להגיע אליכם ולהתרשם /לרכוש ממגוון המוצרים?

אתר האינטרנט של "פרלינה" משמש כחנות ודרכו אפשר להתרשם מכל המגוון שאנו מציעים.

בסטודיו ניתן להתרשם ולרכוש חלק גדול מהזרים אותם אנו מכינים מדי יום למשלוחים.

מומלץ לוודא לפני ההגעה שהמוצר שאתם רוצים מוכן.

אין להגיע לסטודיו ללא תאום מראש!

 

האם המוצרים כשרים?

כל המוצרים באתר "פרלינה" כשרים.

פרלינים ושוקולדים –  בכשרות הרבנות הראשית לישראל, אבקת חלב נוכרי.

בכשרות למהדרין –  בד"ץ איגוד רבנים ובד"ץ בית יוסף.

סוכריות גומי פרווה-  בהשגחת רבנות שדרות ובהשגחת בד"ץ בית יוסף.

שאר המוצרים באתר משתנים מעת לעת והם בהכשרים שונים.

חג הפסח – כל המוצרים בהם אנו משתמשים, בכשרות מיוחדת לפסח.

האם בטוח להזין את פרטי כרטיס האשראי באתר?

אנו נוקטים בכל אמצעי האבטחה, על מנת לאפשר ללקוחותינו ביטחון מקסימלי ברכישת מוצרים דרך האתר.

פרטי כרטיס האשראי אינם נשמרים, ובכל עיסקה יידרש הלקוח להזין את פרטי כרטיס האשראי מחדש,

כך שבסיום חיוב הלקוח, פרטי כרטיס האשראי מושמדים.

עד מתי מומלץ לאכול את הזרים המתוקים, המארזים וסלסלות המתוקים?

הנאתכם חשובה לנו. אנו מאוד מקפידים על איכות וטריות המוצרים בהם אנו משתמשים.

פרליני השוקולד עטופים באריזתם המקורית. סוכריות הגומי נארזות בצלופן.

למרות שלמוצרים יש תוקף חיי מדף ארוכים, אנו ממליצים לאכול ולהנות מהסידור המתוק בתוך חודש מיום הזמנתו.

יש לשמור את הסידור המתוק שקבלתם במקום מוצל, קריר ויבש.

האם ניתן לשלם בתשלומים?

בהזמנה מעל 300 ₪ ניתן לחלק לשני תשלומים, בהזמנה טלפונית בלבד.

האם המשלוחים מגיעים לכל הארץ?

אנו מבצעים מדי יום משלוחים לכל אזור המרכז.

אזורי המשלוח והתעריפים השונים, מצויינים באתר ב'משלוחים'.

במידה וישוב מסוים אינו מופיע ברשימה, אתם מוזמנים לברר איתנו טלפונית,ונשתדל לסייע.

משלוחים למקומות המרוחקים מאזור גוש דן והסביבה, מומלץ לבדוק איתנו טלפונית.

טל' 03-9523575.

האם ניתן לבטל הזמנה?

בעת רכישת זר/ מארז מתוק מהמלאי הקיים, ניתן לבטל את ההזמנה,

כל עוד המשלוח לא יצא לדרך.

בעת רכישת זר/ מארז מתוק עפ"י דרישות הלקוח, ניתן לבטל את ההזמנה במידה והיא טרם הוכנה.

ביטולי הזמנות ייעשו באמצעות קשר טלפוני בלבד.

 

האם ניתן לבצע שינויים בזרים/ המארזים המתוקים?

אנו משתדלים לבוא לקראת הלקוחות, ולבצע שינויים במגבלות היכולת שלנו.

במידה והשינוי בזר/ מארז הינו דרסטי מבחינה עיצובית, אנו נתמחר אותו מחדש,

והלקוח יקבל הצעת מחיר מיוחדת.

בכל מקרה, ל'פרלינה' שמורה הזכות לדחות בקשה זו.