משלוחים מהירים
מהיום להיום!

אביב הגיע פסח בא

פסח הוא לא רק חג האביב אלא גם הזדמנות נפלאה לבלות עם החברים והמשפחה. בתוך כך, גם מעסיקים יכולים לנצל את פסח כדי להביע הערכה כלפי העובדים ועל מנת לפרגן להם עם מתנות מקוריות לחג הפסח. בהקשר הזה, השאלה היחידה היא כיצד בוחרים מתנה לפסח ומה ההבדל בין משלוחי מתנות לפסח לבין חגים אחרים.

קודם כל, בעת בחירת מתנה לעובדים בפסח רצוי להתייחס לעניין הכשרות. אמנם לא כל העובדים שומרי כשרות, אך עדיף מלכתחילה למנוע עוגמת נפש ובכל מקרה יש כיום מתנות לפסח שהן גם טעימות וגם כשרות. הסוד הוא לבחור מתנות מקוריות לחג הפסח גם לפי חומרי הגלם ולוודא שהם נבחרים בקפידה על ידי אנשי מקצוע.

מתנה טעימה וכשרה לחג

מעסיקים יכולים ללכת על בטוח באמצעות רכישת מתנות לפסח שהן חלק ממארז יוקרתי. ברשימת האפשרויות ניתן למצוא זרי שוקולד וממתקים, מארזי יין וסלסלת כיבודים שבה פרליני שוקולד משובחים במבחר טעמים יחד עם לבבות שוקולד ופרחים.

מתנות לפסח מתאימות לעובדים זוטרים ובכירים ובעזרתן ניתן גם לחזק את שיתוף הפעולה מול המעסיק. מחקרים שונים מראשים שמעסיק שנותן מתנות תורם למוטיבציה של העובדים ובטווח הארוך גם מגביר את תפוקה שלהם. אם מוסיפים למשוואה את הייחודיות והחשיבות של חג הפסח בלוח השנה היהודי, מבינים מדוע לא מדובר במשהו שכדאי לוותר עליו.

מתנות מתוקות לפסח

מה מיוחד בבחירת משלוחי מתנות לפסח?

משלוחי מתנות לפסח מיוחדים כפי שכבר הזכרנו בחשיבות הכשרות. אם רוצים שכל העובדים ייהנו מהמתנה ושהם גם יכניסו אותה לבית שלהם בלי חשש, רצוי לתת עדיפות למגוון מארזים מתוקים כשרים לפסח. את הכשרות של היין או השוקולד ניתן לבדוק מראש ואפשר גם ליצור קשר עם אנשי מקצוע כדי לקבל מהם מידע קונקרטי וספציפי.

יתרה על כך, מה שמיוחד בבחירת משלוחי מתנות לפסח הוא שמדובר במשהו שהעובדים מקבלים לפני שהם יוצאים לחופשה יחסית ארוכה. כמעט רוב העובדים במשק לוקחים ימי חופש בחול המועד פסח על מנת לבלות עם המשפחה או לטוס לחו”ל, לכן רצוי שהמתנה תתאים עבור האירוע. מתנה כזו תאפשר לעובדים ליהנות מהחג בלי דאגות ולחזור למשרד בכוחות מחודשים.

השוואה בין מתנות מקוריות לחג הפסח

מתנות מקוריות לחג הפסח עושות עבור המעסיק את רוב העבודה והן מאפשרות לו להביע הערכה רבה כלפי העובדים. אם ישנה התלבטות לגבי מתנה לעובדים בפסח, ניתן גם לסנן בין האפשרויות לפי טווח מחירים ולקבל המלצות על מתנות לפסח מצד קולגות או מעסיקים אחרים.

מתנות מקוריות לחג הפסח

לסיכום, משלוחי מתנות לפסח כמו מארזי יין, סלסילות שוקולד וחבילות כיבודים הן בדיוק מה שמעסיק צריכים. מתנות מקוריות כאלה מגבירות את המוטיבציה של העובדים והן עוזרות להם לצאת לחופשת החג מרוצים, באווירה נפלאה ועם תחושה טובה.