משלוחים מהירים
מהיום להיום!

משלוח מנות יצירתי זאת לא פריווילגיה שחייבים לשמור לפורים בלבד, ולמעשה ומעבר לאירועים המיוחדים שמקובל בהם להעניק מתנה, ומתנה מקורית אף יותר- כל יום הוא יום טוב לפנק אהובים וחשוב לזכור את זה.

משלוח מנות מקורי הוא הזדמנות להפתיע ולהראות שאכפת, ומעבר לכך זו גם הזדמנות להעניק משהו עם משמעות אישית. אם אתם מחפשים רעיונות למשלוחי מנות המאמר הזה במיוחד עבורכם:

משלוחי מנות מיוחדים לא חייבים להיות גרנדיוזיים. להיפך, אלה דווקא הפרטים הקטנים שעושים את המתנה לייחודית ורלוונטית, במיוחד כאשר מדובר על משלוח מנות. יתרה מכך, בין אם מדובר על משלוח מנות למבוגרים ובין אם מדובר על משלוח מנות לילדים זאת תמיד הכוונה שמעניקה את המשמעות יותר מכל דבר אחר.

 

משלוח מנות רעיונות מקוריים

רעיונות למשלוחי משלוח מנות מקורי מתייחסים לא רק לתוכן המשלוח עצמו, אלא גם לאופן המסירה וזה בהחלט מקום שאפשר להתפרע בו. אין כמו לקבל טלפון משליח בהפתעה ולקבל מתנה מפנקת שלא ציפו לה. יש דרכים רבות למסור את המשלוח, בין אם באמצעות שליח ובין אם באמצעות הנחה שלו מתחת לסף הדלת. משלוח מנות אפשר להשאיר במקום לא צפוי, אבל כזה שבהכרח יגיעו אליו או אפילו לשלוח בדואר. כך או אחרת, משלוח מנות מקורי, יהיה עוד יותר מקורי אם הדרך בה הוא יתקבל תהיה לא טריוויאלית.

רעיונות למשלוחי מנות מקוריים כוללים מגוון של אפשרויות שנוגעות כאמור גם לאופן המסירה של המשלוח, אבל לא רק. בסופו של דבר, אנו רוצים להעניק דבר מה שהוא גם בעל ערך. זה נכון שהכוונה היא זו שעושה את ההבדל, וזה לא באמת משנה אם נעניק פרח, ממתק או משהו פונקציונלי כמו סלסלה שאפשר לעשות בה שימוש ותמיד צריכים אחת.

 

להפתיע באהבה עם רעיונות למשלוח מנות זולים

תקציב היא לא מילה גסה והרבה פעמים אנו נמנעים מלהעניק מתנות בגלל סוגיות של תקציב, אבל זו לא בהכרח חייבת להיות מניעה. למעשה, אפשר להעניק המון דברים מפתיעים ומקוריים בתקציב נמוך, אחרי הכל- הכוונה היא שחשובה.

זרי שוקולד הם רעיון נפלא למתנה מדליקה במיוחד. את הזר אפשר לשלב עם כלי שיוכל לשמש בהמשך לאחסון, או עבור זרים אחרים וערכו של השוקולד יוכל לספק הנאה למשך זמן רב מאד, לא רק למי שקיבל אותו, אלא גם לסביבתו הקרובה – במידה ויסכים לחלוק כמובן J

 

למה זר משוקולד? רעיונות למשלוחי מנות מקוריים

אנו רגילים להעניק פרחים. זה סמל להוקרה ואכפתיות וזה שזור בתרבות האנושית שנים רבות. אנו מעניקים זרי פרחים באירועים מיוחדים, בארוחות ערב ובעת אירוח וגם ללא שום סיבה מיוחדת, כשרוצים להראות שאכפת לנו.

יחד עם זאת, כשחושבים על זה לעומק, זר פרחים היא לא המתנה האופטימלית. מעבר לעובדה שכדי להעניק זר פרחים צריך לקצור את הפרחים משורשיהם ובכך לסיים את חייהם למעשה. מעבר לכך, פרחים זו מתנה מחייבת שמאלצת את המקבל אותם למצוא כלי מתאים, למלא אותו במים ולהחליף אותם תדיר, על מנת להעניק זמן קיום לפרחים שבסופו של דבר, לאחר כמה ימים ספורים ינבלו סופית. מעבר לקבלה שלהם, אין בהם הרבה ערך.

זר משוקולד לעומת זאת לא הוא חוויה שונה לחלוטין. מעבר לעובדה שזר משוקולד לא זקוק למים או לכלי אחסון עבורו, הוא טעים, מפנק ומפתיע במיוחד. זר משוקולד היא מתנה מושלמת לילדים ומבוגרים כאחד. הוויזואליות של זרים משוקולד היא יוצאת מגדר הרגיל, בעיקר כשיודעים לשזור כמו שצריך. זאת מתנה שאפשר להכין גם לבד, אם כי חלק לא מבוטל מהאפקט מצוי בשזירתו של הזר, וזו באמת מיומנות של מקצוענים.

זר גדול משוקולד יחזיק הרבה מאד זמן, ולא רק כדי שאפשר יהיה ליהנות מהמראה שלו, אלא הוא ערך אמיתי שמוביל לאושר צרוף, עם כל ביס, בכל פעם מחדש.

 

אם אתם רוצים להעניק מתנה מיוחדת באמת- זר משוקולד הוא הרעיון המושלם לדבר, ולהזמין אחד מהמומחים לדבר יבטיח תוצאה מדהימה, מפנקת ובעלת מראה מדליק במיוחד. להתרשמות מזרי שוקולד ומתנות מקוריות נוספות לחצו כאן כדי להיכנס לאתר או צרו קשר בטלפון מס 03-9523575.