משלוחים מהירים
מהיום להיום!

טיפים לרכישת מתנת לידה

מזל טוב!

בשעה טובה הגיח לעולם תינוק חדש, המביא איתו שמחה והתרגשות רבה.

החודשים הראשונים שלאחר הלידה מרגשים, אך גם קשים עבור היולדת. היא זקוקה לעזרה ותמיכה מורלית.

הענקת מתנה ליולדת ולו גם סמלית, מבטאת תשומת לב ואת שמחתנו בשמחתה.

לאחר שהחלטנו על קניית מתנה ליולדת, נשאלת השאלה מה לקנות?

כולנו רוצים להפתיע ולרגש במתנת לידה שתהיה מקורית, מפנקת ורצוי גם שימושית. בקיצור מתנה שכל יולדת תשמח לקבל!

לעיתים נראה שאזלו הרעיונות, אך כיום בעידן האינטרנט בחירת מתנה ליולדת ו/ או מתנה לתינוק, יכולה להיות קלה ומהנה.

ליקטתי עבורכם מספר טיפים חשובים שיעזרו לכם בבחירת המתנה,כולם פרי ניסיוני (והוא לא מבוטל).

סלסלת בייבי ג'וניור בן

9 טיפים מומלצים לבחירת מתנה ליולדת

  1. טיב הקשר- היחסים ישפיעו בבחירת המתנה ואופייה ועד כמה היא תהיה מושקעת. כאשר מדובר בבני משפחה וחברים קרובים, נדע טוב יותר מה חסר להם, ונוכל להתאים מתנה עפ”י הצרכים שלהם. כאשר המתנה ניתנת למכרים/ עמיתים לעבודה, נבחר במתנה כללית יותר(בטוחה), כמו זר שוקולדים, או מוצרים הדרושים לכל תינוק, ותמיד טוב שיש עוד. זה יכול להיות מארז המכיל מגבת, ביגוד ראשוני, צעצוע ועוד…
  2. תקציב- בעת תכנון רכישת מתנה, מומלץ לקבוע תקציב, כדי לסנן ולהקל בבחירת המתנה מתוך השפע הקיים. יש להתייחס למידת הקרבה ליולדת, האם משתתפים ברכישת המתנה מספר אנשים, והאם תינתן מתנה נוספת באירוע שמתוכנן.
  3. התינוק הוא בכור – בחירת המתנה יותר פשוטה. ניתן להניח שההורים הטריים ישמחו לקבל כל פריט בסיסי. מבחינתם, כל מתנה תתקבל בברכה ובשמחה.
  4. צבעים- נהוג להתאים את צבעי המתנה לתינוק עפ”י מין היילוד. ניתן לגוון ע”י הוספת פריטים בצבעים שונים.
  5. לבחור נושא למתנה – כאשר מרכיבים מתנת לידה, ניתן ללקט פריטים ע”י נושא. למשל- כאשר הנושא אמבטיה, המתנה תכלול מגבת רחצה לתינוק ו/ או ליולדת, משחק לאמבטיה, סבון רחצה ועוד…
  6. רצוי לבחור מתנה שתתאים לתינוק, ותכלול פריטים שישמשו אותו לזמן ארוך עד כמה שניתן. קצב התפתחותם בשנה הראשונה מדהים, ובהחלט אפשר להעניק מתנה שמתאימה לשלב מאוחר יותר. מומלץ לחשוב תמיד מה באמת היו רוצים, מה יגרום להם לחסוך בהוצאות, מה מתאים לצרכים ולהרגלים שלהם ולפעמים לתפיסת עולמם כמו מוצרים אקולוגיים.
  7. מתנה במשלוח אישי- לאחר הלידה היולדת הנרגשת עייפה, מבולבלת וזקוקה למנוחה וזמן לעצמה. לא תמיד נוח לה שהאורחים מגיעים לבקרה .בימינו, חברות רבות מציעות פתרון קל ומהיר-משלוח מתנות באמצעות שליח לבית היולדות או לביתה. היולדת תעריך שלא הפרעתם את מנוחתה, אך תופתע ותודה לכם על המחווה.
  8. המלצה שלי- לשלוח את המתנה לבית היולדת. נכון שכולנו רוצים להיות ראשונים בהענקת מתנה, אך מאוד לא נוח לקבל מתנות לבית היולדות עצמו. כשעוזבים הביתה, כל המתנות מסרבלות ומקשות על המעבר, קשה גם לשאת את התינוק, וגם לסחוב את החפצים של התינוק והיולדת. אריזת המתנה קובעת את הרושם הראשוני. חשוב שהמתנה תהייה מעוצבת, ארוזה בקפידה, עם דגש על פרטים קטנים כמו סרטים וחרוזים תואמים, כל אחד לפי דמיונו. הפרטים הקטנים הם אלו שעושים את ההבדל בין מתנה סתמית, למתנה מעוצבת, מושקעת ומרגשת.
  9. ברכה- אין מתנה מושלמת ללא תוספת של ברכה. הברכה מעידה על הכוונה. רצוי שהברכה תהייה אישית, אין חשיבות לאורכה, רק למילים שיוצאות מהלב, והן אלו שיהפכו את המתנה למרגשת וייחודית-מתנה מלב אל לב.