מבצעי הסתיו התחילו! הכנסו ל SALE ותהנו מהנחות!!

פרלינה זר שוקולד
Close

רוצה לשדרג את המתנה? כאן תגלו את כל האפשרויות >

שאלות ותשובות

כיצד מבצעים הזמנה?

כל שעליך לעשות הוא לבחור מתנה (לכל מתנה יש שם), ואחר כך לבחור באחת מהאפשרויות הבאות:
להזמין ישירות דרך אתר האינטרנט שהינו מאובטח, ידידותי ונוח לשימוש. הזמנות דרך האתר מתבצעות 24/7.
או בהזמנה טלפונית 03-9523575, ונעזור לכם בבחירת המתנה הרצויה עבורכם.
מוקד ההזמנות הטלפוני פעיל בשעות 08:30 -18:00.

האם יש מינימום הזמנה?

כן. מינימום הזמנה למשלוח 175 ₪, לא כולל דמי משלוח, ולא כולל תוספות.
ישנן מתנות בהן מצויין מינימום הזמנה לפי כמות (מצויין בפרטי המתנה),
לרוב מדובר במתנות מיוחדות לחגים, או במתנות אישיות ממותגות.

מתי יגיע המשלוח שהזמנתי?

המשלוחים יוצאים כל יום מהסטודיו בראשל”צ, ונמסרים ביום ההזמנה (אלא אם התבקשנו אחרת).
פיזור המשלוחים מתבצע במהלך היום במספר סבבים.
על מנת למנוע אי נעימויות מומלץ לבדוק עם נציג שלנו את מועד המסירה המשוער.
חשוב לציין שבימים עמוסים כגון חגים, וולנטיין וט”ו באב ובימי גשם אין ביכולתנו לעמוד בלוחות הזמנים,
וצפויים עיכובים במסירת הזרים.

מה אתם עושים כאשר המקבל אינו בכתובתו?

במידה והשליח הגיע לכתובת והמקבל לא נמצא, השליח יפעל באחת משתי הדרכים:
מסירה לשכן ועידכון המקבל על כך, או השליח יתאם טלפונית עם המקבל היכן ניתן להשאיר את המשלוח.
בכל מקרה אנו לא משאירים את המשלוח ליד מפתן הדלת, אלא אם מקבל המשלוח דרש זאת.
אופציה נוספת: במידה ואינך יודע בוודאות אם מקבל המתנה נמצא בכתובת בשעה מסויימת, אנו מתקשרים ומתאמים מולו את המסירה.
במידה והמשלוח יוחזר לסטודיו ויישלח שוב במועד אחר, נאלץ לגבות דמי משלוח נוספים.

האם ניתן להגיע ולאסוף את המתנה שהזמנתי?

בהחלט כן. ניתן להגיע ולאסוף את המתנה שהזמנת, בשעות הפעילות של הסטודיו ובתאום איתנו.
יש לציין זאת בעת ההזמנה, ויש לבצע את ההזמנה מראש, או לוודא שהסידור מוכן ונמצא במלאי.

האם ניתן להגיע אליכם ולהתרשם /לרכוש ממגוון המתנות?
אתר האינטרנט של “פרלינה” משמש כחנות ודרכו אפשר להתרשם מכל המגוון שאנו מציעים.
בסטודיו ניתן להתרשם ולרכוש חלק גדול מהמתנות אותן אנו מכינים מדי יום למשלוחים.
חלק מהמתנות אנו מכינים על פי הזמנה מראש.
מומלץ לוודא לפני ההגעה שהמתנה שאתם רוצים מוכנה.
אין להגיע לסטודיו ללא תאום מראש!

האם המתנות כשרות?

כן. כל המתנות הנמכרות באתר “פרלינה” כשרות בדרגות כשרות שונות.
פרלינים ושוקולדים שונים לבחירה:
בכשרות הרבנות הראשית לישראל, חלבי, אבקת חלב נוכרי.
בכשרות למהדרין – חלבי/ פרווה בהשגחת בד”ץ איגוד רבנים בד”ץ בית יוסף/ אחר.
סוכריות גומי- כשר פרווה, בהשגחת בד”ץ בית יוסף ו/או בד"ץ איגוד רבנים.
שאר המוצרים באתר משתנים מעת לעת והם בהכשרים שונים.
חג הפסח – כל המוצרים בהם אנו משתמשים בהכנת המתנות, הינם בכשרות מיוחדת לפסח, לאוכלי קטניות.

האם ניתן לשלם בתשלומים?

ניתן לשלם בתשלומים בהזמנה מעל 300 ₪.בהזמנה אונליין, ישנו פירוט התשלומים בהתאם לגודל העסקה.

האם המשלוחים מגיעים לכל הארץ?
אנו מבצעים מדי יום משלוחים לכל אזור המרכז.
אזורי המשלוח והתעריפים השונים, מצויינים באתר ב’משלוחים’.
במידה וישוב מסוים אינו מופיע ברשימה, אתם מוזמנים לברר איתנו טלפונית,ונשתדל לסייע.
משלוחים למקומות המרוחקים מאזור גוש דן והסביבה, מומלץ לבדוק איתנו טלפונית.
טל’ 03-9523575.

האם ניתן לבטל הזמנה?

בעת רכישת המתנה מהמלאי הקיים, ניתן לבטל את ההזמנה, כל עוד המשלוח לא יצא לדרך.
בעת רכישת מתנה עפ”י דרישות הלקוח, ניתן לבטל את ההזמנה במידה והיא טרם הוכנה.
ביטולי הזמנות ייעשו באמצעות קשר טלפוני בלבד.

האם ניתן לבצע שינויים בזרים/ המארזים המתוקים?

אנו משתדלים לבוא לקראת הלקוחות, ולבצע שינויים במגבלות היכולת שלנו.
במידה והשינוי במתנה הינו דרסטי מבחינה עיצובית, אנו נתמחר אותה מחדש,
והלקוח יקבל הצעת מחיר מיוחדת.
בכל מקרה, ל’פרלינה’ שמורה הזכות לדחות בקשה זו.

האם המתנה שהזמנתי, תראה כמו התמונה שבאתר?

אתר 'פרלינה' פועל בשקיפות מירבית. אנו משתדלים מאוד שכל משלוח מתנה יהיה מעוצב בקפידה וייראה מושלם וכמו בתמונה.
לעיתים, יכולים להיות שינויים בהתאם למלאי המוצרים, תוך שמירה על הערך הכספי.
התמונות באתר הן להמחשה בלבד.

האם מה שאני רואה באתר, אלו כל המתנות שלכם?

כן. בעקרון, כל המתנות שמוצגות באתר 'פרלינה', נמצאות במלאי.
אנו משתדלים לעדכן באתר חוסרים, מתנות חדשות, מתנות שמחירן הוזל וכד'.

באילו אמצעי תשלום ניתן להשתמש?

אנו מציעים שימוש במגוון אמצעי תשלום מאובטחים ונוחים, בכדי להפוך את חווית הקניה לקלה ונוחה.
להלן אמצעי התשלום שאנו מקבלים:
כל כרטיסי האשראי או החיוב המובילים
PAYPAL
ביט ופייבוקס
תשלום טלפוני

האם יש לכם פתרונות נוספים למתנות?

כן. חברות, ארגונים ומוסדות, המבקשים לרכוש בכמויות, אנו נבנה ונעצב לכם מתנה עפ"י התקציב.

האם ניתן להגיע אליכם ולהתרשם /לרכוש ממגוון המתנות?

אתר האינטרנט של “פרלינה” משמש כחנות ודרכו אפשר להתרשם מכל המגוון שאנו מציעים.
בסטודיו ניתן להתרשם ולרכוש חלק גדול מהמתנות אותן אנו מכינים מדי יום למשלוחים.
חלק מהמתנות אנו מכינים על פי הזמנה מראש.
מומלץ לוודא לפני ההגעה שהמתנה שאתם רוצים מוכנה.
אין להגיע לסטודיו ללא תאום מראש!

האם בטוח להזין את פרטי כרטיס האשראי באתר?

הקנייה באתר מאובטחת. אנו נוקטים בכל אמצעי האבטחה, על מנת לאפשר ללקוחותינו ביטחון מקסימלי ברכישת המתנות דרך האתר.
פרטי כרטיס האשראי אינם נשמרים, ובכל עיסקה יידרש הלקוח להזין את פרטי כרטיס האשראי מחדש,
כך שבסיום חיוב הלקוח, פרטי כרטיס האשראי מושמדים.

מה תוקפם של המוצרים במתנות?

הנאתכם חשובה לנו מאוד. אנו מקפידים על איכות וטריות המוצרים בהם אנו משתמשים.
מגוון המוצרים שלנו רחב. חלק מהמוצרים נותרים באריזתם המקורית ומצויין עליהם התוקף.
ישנם גם מוצרים בתפזורת והם נארזים בצלופן ו/ או במיכלים שונים.
למרות שלמוצרים יש תוקף חיי מדף ארוכים, אנו ממליצים לאכול ולהנות מהם כחודש מיום קבלת המשלוח.
מומלץ לשמור במקום קריר ויבש.